1. Denumirea completă a companiei www.cofeina.md este un magazin online care prestează servicii de vînzare a cafelei și diferite băuturi solubile, arenda aparatelor, instalarea aparatelor de tip vending, reparația sistemelor de plată.
Elemente esențiale de identificare ale persoanei juridice:
a) Persoana juridică: “Asag-Prim” S.R.L.
b) Numărul de identificare de stat (IDNO) 1008600044737
c) Adresa juridică: mun.Chișinău , str. Ion Creanga 45 of 10, [email protected], tel. +37368251931
d) Codul TVA: 0210714
2. Securitatea datelor cu caracter personal
Compania “Asag-Prim,, S.R.L, colectează, prelucrează și utilizează datele cu caracter personal ale clienților în conformitate cu prevederile legislației și în conformitate cu politica de confidențialitate
3. Serviciul suport
www.cofeina.md pune la dispoziția clienților săi Serviciul suport prin telefon la numărul +37368251931. Zilele de lucru ale Serviciului de suport sunt de luni pînă duminică, de la orele 09:00-20:00. Serviciul dat consultă clienții cu privire la mărfurile si serviciile care le pune la dispoziție magazinul electronic, modalitățile de plată, de livrare și revocare a operațiunii de plată. Serviciul suport este obligat să primească reclamațiile cumpărătorilor și să îi informeze cu privire la statutul procesului de investigare a reclamațiilor.
4. Cum efectuăm cumpărăturile? Tehnologia achiziționării
Pentru a achiziționa produsul sau serviciul dorit, selectați cantitatea și tipul de produs de pe pagina unde se află acesta. Apoi, faceți click pe butonul „ADAUGĂ ÎN COȘ”, disponibil sub imaginile produsului. Produsul va fi plasat în „COȘUL DE CUMPĂRĂTURI”, care poate fi accesat din colțul dreapta al paginii. Treceți cu mouse-ul peste link sau faceți clic pentru a accesa „COȘUL DE CUMPĂRĂTURI”. Pentru continuarea comenzii, faceți clic pe butonul „COMANDĂ”.
Introduceți datele de contact și livrare a mărfii;
Adresa de e-mail a cumpărătorului;
Numărul de telefon al cumpărătorului;
În cazul în care vînzarea implică livrare, este nevoie de următoarele date ca livrarea sa fie cu succes:
Adresa de livrare;
Numele, prenumele și numărul de telefon al destinatarului, în cazul în care acesta este diferit de cumpărător.
După aceasta este nevoie să selectați metoda de plată. Faceți clic pe „CONTINUĂ” pentru a continua pe platforma de plată securizată.
Produsele sau serviciile propuse spre vînzare sunt prezentate în format electronic pe pagina web www.cofeina.md și sunt valabile pînă la momentul inițierii operațiunii de plată.
5. Cum plătim? Tehnologia efectuării tranzacției de plată
Înainte de a finaliza operațiunea de plată, trebuie să fie puse la dispoziția cumpărătorului toți parametrii și condițiile de bază ale vînzării. Acestea fiind: identificatorul unic al comenzii, prețul și cantitatea fiecărui produs/serviciu din cadrul tranzacției. Daca acesta necesita livrare, atunci trebuie specificate condițiile de livrare și datele de livrare, inclusiv prețul livrării dacă se aplică. Tot odată trebuie specificate verificările necesare ale documentelor la predarea coletului.
Daca cumpărătorul este de acord cu condițiile de plată atunci acesta își va arata acordul său prin bifarea punctului corespunzător.
Plata poate fi efectuată prin intermediul instrumentelor de plată oferite de Paynet Service SRL. Livrarea nu va avea loc pîna când produsele nu vor fi achitate integral.
Site-ul www.cofeina.md este securizat, iar compania nu păstrează datele personale, contului sau cardului folosite în efectuarea unei tranzacții online.
6. Livrare și returnare
www.cofeina.md folosește serviciile sale proprii de curierat.
Livrare în Chișinău
Livrarea este gratuită în cazul în care suma cumpărăturii depășește 400 MDL. În alte cazuri, costul livrării este de 50 MDL.
Termenii de livrare a comenzii sunt de pîna la 3 zile lucrătoare.
7. Returnare
În cazul în care livrarea este imposibilă / nu a fost efectuată în limitele termenului maxim / nu a fost efectuată în termen de 30 (treizeci) zile din data confirmării Operațiunii de plată respective, www.cofeina.md este obligat să iniţieze Revocarea Operațiunii de plată/Tranzacţie respective. Excepție facînd situațiile în care a fost primit de la cumpărător acordul în scris cu privire la prelungirea termenului de livrare.
Atît magazinul online www.cofeina.md cît și cumpărătorul au posibilitatea să iniţieze revocarea operațiunii de plată/tranzacției în sumă totală, cît şi în sumă parţială, reieşind din natura şi cauza revocării.
Clientul are dreptul în decurs de 14 zile de la primirea bunului să îl schimbe la sediul vînzătorului str. Ion Creangă 45 of.10, pe un bun similar de o altă mărime, formă, model cu recalculare in caz de diferență.
8. Politica de confidențialitate
Confidențialitatea datelor clienților noștri este foarte importantă pentru noi. Magazinul electronic ,,cofeina.md,,își protejeaza și respectă clienții săi, iar informațiile personale pe care le colectăm sunt utilizate numai în scopurile pentru care au fost colectate. Dacă se fac actualizări ale politicii de confidențialitate acestea vor fi plasate pe pagina data. Ne rezervăm dreptul de a modifica oricînd această politică de confidențialitate.
9. Dispoziții finale și judiciare
Orice litigiu apărut în timpul accesării site-ului www.cofeina.md, în timpul efectuării comenzii, achitării sau livrării va fi soluționat pe cale amiabilă în decurs de 30 zile lucrătoare din momentul înștiințării vânzătorului în formă scrisă. În cazul în care conflictul nu poate fi soluționat pe cale amiabilă competența revine instanțelor de judecată din Republica Moldova. Fiind de acord cu acești termeni și condiții, clientul își asumă în totalitate aceste riscuri.